16 november 2013

30 Day Butt Challenge


Hallo allemaal! Normaal post ik op zaterdag geen artikel, dit zal ook niet echt een groot artikel zijn maar meer een tip/heads up. Ik heb laatst al geschreven over de 30 Day Shred van Jillian Michaels en vandaag ga ik beginnen aan de 30 Day Butt Challenge. Hierbij zal ik 30 dagen lang, iedere dag een aantal oefeningen doen om aan mijn billen te werken. 



De 30 Day Butt Challenge zal waarschijnlijk niet echt werken, ik heb ook de 30 Day Squat Challenge gedaan en toen zag ik ook geen verschil, maar ik vind zo'n challenge altijd super leuk om te doen. Vooral het gevoel aan het einde. Het geeft een voldoening na 30 dagen dat je iets hebt afgerond. Ik bedoel, het kost flink wat doorzettingsvermogen, en als je zo'n challenge hebt afgerond dan mag je daar best trots op zijn. 


Ik denk wel dat jullie weten wat een squat, lunge en bridge is. Ik wilde eerst hier foto's of filmpjes plaatsen hoe je deze oefeningen moet doen, maar ieder moet voor zichzelf bepalen hoe hij of zij de oefeningen doet. Squats kan je niet alleen doen met de voeten recht vooruit op schouderbreedte, maar ook met de voeten naar buiten gericht. Een lunge kan je vooruit doen, maar ook achteruit. Het is maar wat je zelf fijn vindt. Ik denk dat ik gewoon de basic oefeningen pak.
De oefeningen zal ik doen net voordat ik naar bed ga. Op mijn vrije dagen zal dit zijn op de momenten wanneer ik er tijd voor heb. 

Heb je ooit een sport challenge gedaan? Zo niet, denk je dat je zoiets kan volhouden? Laatste vraag. Wie doet er mee?!

Bron; 12

1 opmerking:

  1. Oeh ! die ga ik denk ik ook doen haha. M'n vriend zit daar altijd over te zeuren *klik klik* plaatje opgeslagen. Heel erg veel succes. En ja ik heb 30 day shred ook gedaan! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...